خرید کارتن پستی :

خرید کارتن پستی امروزه به واسطه رشد دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر و  توسعه فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

کارتن های پستی به خاطر تنوع سایز زیاد و همچنین درج آدرس فرستنده و گیرنده بر روی آن که هر دو طبق استاندارد ایران پست می باشند. گزینه مناسبی برای ارسال کالا و محصولات متنوع به سراسر کشور هست.

انواع کارتن پستی :

کارتن پستی سایز 1 :

این مدل کارتن که از جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. در ابعاد 10*10*15 و با چاپ تک رنگ ایران پست برای بسته بندی کالا های کوچک و با وزن کم مناسب می باشد.

کارتن پستی سایز 2 :

کارتن پستی سایز 2 نیز از ورق 3 لایه و چاپ تک رنگ ساخته شده است. و ابعاد آن 10*15*20 می باشد. و برای بسته بندی کالاهای دیجیتال و لوازم آرایشی کوچک گزینه مناسبی می باشد.

کارتن پستی سایز 3 :

کارتن پستی سایز 3 به صورت 3 لایه و تک رنگ تولید شده است. و ابعاد آن 15*20*20 می باشد. که مناسب بسته بندی وسایل آرایشی و بهداشتی و وسایل تزئینی کوچک می باشد.

کارتن سایز 4 :

کارتن پستی سایز 4 به صورت 3 لایه طراحی شده است. و ابعاد آن 20*20*30 می باشد. و مناسب بسته بندی وسایل کادویی و بهداشتی می باشد.

کارتن پستی سایز 5 :

کارتن پستی سایز 5 اولین کارتن 5 لایه پستی می باشد. و ابعاد آن 20*25*35 می باشد. و بسته بندی وسایلی که حجم کم و وزن نسبتا زیاد داشته یاشند گزینه مناسبی می باشد.

کارتن پستی سایز 6 :

کارتن پستی سایز 6 به صورت 5 لایه و چاپ تک رنگ تهیه شده است. ابعاد این مدل کارتن 20*25*45 می باشد.

کارتن پستی سایز 7 :

کارتن پستی سایز 7 نیز از جنس ورق 5 لایه و چاپ تک رنگ توزیع می گردد. ابعاد این مدل کارتن 25*20*40 می باشد.

برای خرید کارتن پستی می توانید از طریق سایت اسباب کارتن اقدام به ثبت سفارش تلفنی یا آنلاین نمایید. تا در اولین فرصت سفارش شما از طریق پیک مخصوص به دست شما مشتریان عزیز برسد.