مقاله

چرا کارتن پستی؟

چرا کارتن پستی؟

کارتن های پستی یکی از انواع بسته بندی هایی می باشد که با دارا بودن آخرین استادارد ایران پست د داشتن محل الصاق تمبر،آدرس فرستنده و گیرنده و محل درج کد پستی با تنوع سایزی ایده آل و استاندارد.عملیات ساده سازی ارسال مرسولات پستی را فراهم کرده است.

کارتن پستی بیشتر در دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی و همچنین با افزایش فروشگاه هی اینترنتی مصرف دارد. و مشتریان عزیز می توانند کالا و مرسوله خود را با کمترین قیمت و سریعترین وقت ممکن بدون هیچ نگرانی تحویل دفاتر خدماتی و شرکت ها داده و با خیال راحت ارسال کنند.

فروشگاه اینترنتی اسباب کارتن که تا پیش از این ارئه دهنده کارتن های مخصوص اسباب کشی بود با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به تولید کارتن پستی نموده و به بهره گیری از تجربه 20 ساله در امر تولید کارتن و استاندارد های لازم این مدل کارتن را  در سراصسر ایران اقدام به توزیع نموده است.

مشخصات فنی کارتن پستی اسباب کارتن:

  ارائه شده با چاپ ویژه و اختصاصی شرکت پست

  کیفیت و مقاومت بالا ورق استفاده شده در تولید محصول

  سایز بندی استاندارد انواع کارتن پستی

  خرید کارتن پستی از اسباب کارتن به دلیل قیمت فروش مناسب کارتن و امکان مختلف بررسی کارتنهای مختلف و خرید آنها می تواند بسیار مورد توجه باشد.

  امکان درج آدرس فرستنده، گیرنده و کد پستی و دارا بودن محل الصاق تمبر و بارکد

بارزترین مشخصه کارتن های پستی نسبت به کارتن های ساده چاپدار بودن آن می باشد.که با توجه به این که امکان درج آدرس فرستنده و گیرنده و محل الصاق تمبر در آنها وجود دارد بیشتر مشتریان را راغب می کند تا برای رسال کالا و محصولات خود از این کارتن فراهم کنند.

انواع کارتن پستی:

کارتن پستی در سایز های متنوع توزیع می گردد.

سایز های 1 تا 9 پستی با استاندارد ایران پست از سایز های متنوع کارتن پست اسباب کارتن می باشد.

کارتن پستی سایز 1 در ابعاد 10*10*15 و از جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن بیشتر در فروشگاه های اینترنتی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پست بانک برای ارسال کالاهای کوچک مثل تجهبزات دیجیتال ،تجهیزات پزشکی و سایر اقلام با حجم کم مصرف دارد.کارتن پستی سایز 1 را می توانید در بسته بندی 30 عددی از فروشگاه اسباب کارتن هم به صورت آنلاین هم ثبت سفارش تلفنی خریداری بفرمایید.

کارتن پستی سایز 2 در ابعاد 10*15*20 و جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن  بیشتر در فزوشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات دیجیتال و موبایل مصرف دارد.ولی به خاطر سایز نزدیک به سایز1 در سایر فروشگاه های اینترنتی که کالاهای کوچک ارسال می کنند و دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز کاربرد فراوان دارد.کارتن پستی سایز 2 دربسته های 25 عددی آماده شده است. فقط کافیست از طریق سایت یا ثبت سفارش تلفنی اقدام به خرید کنید .

کارتن پستی سایز 3 در ابعاد 15*20*20 و جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن در زمره کارتن هاس بسته بندی متوسط قرار می گیرد. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید. کارتن پستی سایز 3 انتخاب مناسبی است.

کارتن پستی سایز 3 هماهند سایر مدل های کارتن پستی اسباب کارتن طبق استاندارد پست ایران ساخته شده است.کارتن پستی سایز 3 در بسته بندی 25 عددی و از طریق خرید از سایت یا ثبت سفارش تلفنی توزیع می گردد.

کارتن پستی سایز 4 در ابعاد 20*20*30 و جنس ورق سه لایه با کیفیت مطابق با آخرین استاندارد ایران پست ساخته شده است.این مدل کارتن به خاطر سایز مناسب و کیفیت بالای ساخت برای کالاهای با حجم متوسط انتخاب خوبی است. توجه داشته باشید این مدل کارتن مناسب بسته بندی مواد غذایی نیست.پس لطفا در هنگام ارسال مرسوله نسبت به انتخاب کارتن مناسب خود دقت بسیار داشته باشید.کارتن پستی سایز 4 در بسته بندی 20 عددی آماده گشته است.

کارتن پستی سایز 5 در ابعاد 20*25*35 و از جنس ورق 5 لایه در بسته بندی 15 عددی مناسب برای ازسال مرسولاتی که حساسیت بالایی دارند و محکم بودن نوع بسته بندی از اهمیت بالایی قراردارد می باشد.دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر تی باکس و فروشگاه های اینترنتی میتوانند از خرید این مدل کارتن برای ارسال مرسولات خود خیال آسوده ای داشته باشند.

اگر به دنبال کارتنی با مقاومت بالا چه باری مصارف شخصی و اسباب کشی چه باری ارسال مرسولات پستی و فروشگاه اینترنتی خود هستید کارتن پستی سایز 6 که در ابعاد 20*25*45 و از جنس ورق 5 لایه ساخته شده است انتخاب خوب و اقتصاصی می باشد.

با خرید اینترنتی و یا ثبت سفارش تلفنی در اسباب کارتن به راحتی کارتن خود را تهیه بفرمایید.لازم به ذکر است که کارتن پستی سایز 6 در بسته بندی 15 عددی آماده تحویل می باشد.

 

وقتی پای بسته بندی در جعبه های مقوایی در میان باشد. باید از قبل کارتن مناسب کالای شما مورد بررسی قرار گیرد تا کالا و مرسوله شما با اطمینان خاطر در جعبه ای محکم و با کیفیت بسته بندی شود.

کارتن پستی سایز 7 که در ابعاد 25*20*40 و از جنس ورق 5 لایه با کیفیت و با آخرین استاندارد ایران پست یاخته شده است گزینه مناسب و اقتصادی برای بسته بندی کالای شما چه برای استفاده شخصی چه سازمانی می باشد.

این مدل کارتن در بسته بندی 15 عددی را می توانید از طریق خرید اینترنتی و یا ثبت سفارش تلفنی تهیه بفرمایید.

خرید آنلاین کارتن پستی:

ما در فروشگاه اینترنتی اسباب کارتن سعیمان را بر این گذاشتیم که بدون وجود واسطه کارتن پستی استاندارد را با بهترین کیفیت توزیع کنیم .و علاوه بر این با قی ملزومات بسته بندی و ارسال کالا مثل سلفون و پلاستیک حباب دار و چسب را با در نظر گرفتن کمترین سود ممکن به مشتریان عزیز عرضه کنیم.

همچنین با در نظر گرفتن نیاز و ظرفیت بخش خصوصی توزیع کارتن پستی را هم به صورت جزئی و هم کلی به مشتریان عزیز عرضه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =