اسباب کارتن

مجموعه اسباب کارتن با پشتوانه ای 20 ساله در زمینه تولید و فروش انواع کارتن های صنعتی در سال 1398 با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک و فروشگاه های آنلاین و رفع موانع و سختی ها در اسباب کشی اقدام به تولید و توزیع انواع کارتن پستی و کارتن اسباب کشی نموده است.

در سال جاری با توجه به رشد کسب و کارهای کوچک و اینترنتی اقدام به تولید انواع کارتن پستی با استاندارد ایران پست اقدامی جدید با هدف بهبود و توسعه فروشگاه های آنلاین بوده است.

تا علاوه بر کمک به کسب و کارهای کوچک و آنلاین قدمی کوچک در جهت توسعه اقتصادی میهنمان برداشته باشیم.

کارتن های مخصوص اسباب کشی در سه سایز استانداد با جنس ورق درجه 1 و 5 لایه تولید شده اند.

ابعاد کارتن های اسباب کشی  به این صورت می باشد :

  • کارتن سایز 1 (کوچک) :

هم سایز با کارتن موزی به ابعاد 35*30*50 سانتیمتر می باشد. که مخصوص حمل وسائل شکستنی ( سرویس چینی و … ) می باشد.

  • کارتن سایز 2 (متوسط ) :

ابعاد این کارتن 50*40*60 سانتیمتر می باشد . و معمولا برای وسائل برقی آشپز خانه ، قابلمه و ظروف مشابه مناسب می باشد .

  • کارتن سایز 3 (بزرگ) :

به ابعاد 35*50*70 سانتیمترمی باشد. که مناسب بسته بندی لباس، ظروف پلایستیکی آشپزخانه، لوستر و عموما وسائلی که حجم زیاد و وزن کم ،مناسب می باشد .

مشخصات ملزومات به این شرح است :

  • پلاستیک های حبابدار:

که در عرض 1 متر و طول 10 متر رول شده اند .(که مناسب بسته بندی ظروف شکستنی، پیچیدن دور گاز، یخچال و وسایل بزرگ آشپزخانه می باشند.)

  • فوم دو میل :

جهت بسته بندی قاب عکس، پچیدن دور پایه مبل ها در ابعاد 1 متر عرض و 10 متر طول می باشند.

  • چسب های مخصوص کارتن:

که از معتبر ترین برندهای تولید کننده چسب تهیه شده. و همگی 92 میکرون(بالاترین استاندارد تولید چسب) می باشند. برای محکم شدن کف کارتنها به کار میاید.

  • نخ تابیده اعلا(طناب):

از مرغوبترین و با کیفیت ترین در نوع خود می باشد.که علاوه بر چسب برای محکم کردن و قابل حمل کردن کارتن ها به کار می رود.

  • دستگاه چسب کش:

که مدلی خانگی و با طرز استفاده راحتتر از مدل های معمول در بازار می باشد. که برای کم کردن پرت چسب و استفاده راحتتر و صرفه جویی در زمان بسته بندی، مناسب می باشد.

  • سلفون استرج :

که تا قبل از اینکه روش های نوین بسته بندی و اسباب کشی مرسوم گردد. بیشتر مصرف صنعتی داشتند. ولی در روش نوین بسته بندی و اسباب کشی برای پک کردن مبلمان منزل،گاز،ماشین ظرف شویی و لباس شویی در کنار پلاستیک حبابدار وسیله ای پر کاربرد می باشد.

کارتن های پستی شامل ابعاد زیر می باشد :

کارتن سایز 1 :  این کارتن 3 لایه می باشد و در فروشگاههای اینترنتی کلربرد بسیار دارد.

کارتن سایز 2 :  این مدل کارتن از ورق 3 لایه ساخته شده و مخصوص فروشگاه های اینترنتی و سایر محصولات کوچک طراحی شده است.

کارتن سایز 3 : این مدل کارتن 3 لایه می باشد. و در دفاتر خدمات پستی و فروشگاه های آنلاین کاربرد دارد.

کارتن سایز4 : آخرین مدل کارتن های 3 لایه پستی می باشد. و در دفاتر پیشخوان دولت و ارسال انواع کالاها مصرف بسیار دارد.

کارتن سایز 5 : این مدل کارتن 5 لایه ساخته شده است و در ابعاد 20*35*25طراحی شده است.

کارتن سایز 6 : ابعاد این کارتن20*25*40 می باشد که جنس این کارتن 5 لایه می باشد. و در فروشگاه های اینترنتی و دفاتر پستی کاربرد دارد.

کارتن سایز 7 : یکی از پر مصرف ترین ها در کارتن های پستی می باشد که از جنس ورق 5 لایه ساخته شده و ابعاد آن 30*25*40 می باشد.

با استفاده از مجموع این ملزومات و کارتن های پستی و کارتن های مخصوص اسباب کشی میتوان تجربه یک فروش ایمن و یک اسباب کشی مطمئن و را برای خود و خانواده رقم زد.

یکی از دغدغه های مشتریان این است که پس از اسباب کشی با کارتن های خود که بابتشان هزینه پرداخت کرده اند چه باد بکنند؟

در سال های گذشته به خاطر این که کارتن های موزی و کارتن های مواد شوینده و چیپس و پفک بیشتر برای اسباب کشی مصرف می شد . مشتریان مجبور بودند کارتن های موزی را به این خاطر که قابلیت جمع شدن نداشتند. و از لحاظ بهداشتی دیگر به درد نگه داشتن نمی خوردند. و کارتن های دیگر چون به خاطر جنس ضعیفشان امکان استفاده مجددشان وجود نداشت .کارتنها را دور میریختند.

ولی از خصوصیات مهم کارتن های مخصوص اسباب کشی اسباب کارتن مقاومت بالا در حین اسباب کشی و قابلیت نگهداری مجدد برای سال های دیگر می باشد .

فقط کافیست پس از اسباب کشی کارتن ها را به راحتی جمع کرده(مثل زمان تحویل) .و برای استفاده مجدد در انبار نگهداری کنید. و نگران آسیب رسیدن از طریق جذب رطوبت انبار و حین اسباب کشی نباشید.

از مشکلات کسب و کار های نوپا در زمینه بسته بندی میتوان به نداشتن فضای کافی برای انبار کارتن ها و یا نداشتن شرایط مالی برای سفارش تیراژ بالا در کارتن سازی ها می باشد.

مجموعه اسباب کارتن نیز با همین دغدغه اقدام به تولید کارتن های پستی نموده است تا بتواند اکمکی کوچک در جهت توسعه کسب و کار های کوچک و آنلاین کرده باشد.

با توجه به معرفی محصولات اسباب کارتن شما کافیست از طریق سایت اسباب کارتن و یا تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید تا سفارش شما در اولین فرصت برای شما عزیزان ارسال گردد.