مقاله

ارتباط کارتن پستی و تجارت الکترونیک

کارتن پستی و مصرف آن در تجارت الکترونیک :

کارتن پستی یک اصطلاح عامیانه در کسب و کار و صنایع بسته بندی به شمار می رود. و پیشینه آن به سالهای گذشته بر می گردد که ادارات پستی برای ارسال مرسولا پستی خود به صورت کاملا امن و با بسته بندی استاندارد اقدام به سفارش سایز های مختلفی از کارتن را دادند که مشخصه بارز آنها چاپ قسمت فرستنده و گیرنده ، تنوع سایزی و کیفیت مطلوب کارتن ها بود.

با  تحولات در بازار فروش و رشد کسب و کار های کوچک و خانگی و همچنین رشد و توسعه تکنولوژی ، تجارت الکترونیک که اساس آن تبلیغات و بازار یابی در بستر اینترنت  در قالب شبکه های اجتماعی و فروشگاه های اینترنتی می باشد. از ملزومات کسب و کار های مختلف و تغییر استراتژی بازاریابی سنتی به مدرن به شمار می رود.

با وجود ظرفیت گسترده تجارت الکترونیک و محدود نبودن کسب و کار ها در یک حوزه جغرافیایی ارسال کالاها به اقصی نقاط جهان به صورت ایمن و منظم از دغدغه های کسب و کار های اینترنتی به شمار می رود.

در اینجاست که لزوم بسته بندی با کیفیت و با قابلیت تبلیغات شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کارتن های پستی که علاوه بر تنوع سایز و کیفت بالای تولید قابلیت درج مشخصات فرستنده و گیرنده را نیز دارا می باشند. از گزینه های مناسب در کسب و کار های آنلاین برای ارسال محصولات خود به شمار می روند.

همچنین برای شرکت هایی که علاوه بر ارسال مطمئن دغدغه بازاریابی و تبلیغات را دارند امکان چاپ برند و مشخصات شرکت ها به آسانی در این مدل از کارتن ها به راحتی فراهم هست.

مجموعه اسباب کارتن با سابقه ای در خشان در تولید انواع کارتن های صنعتی و اسباب کشی با هدف کمک به کسب و کار های نوپا و اینترنتی اقدام به تولید انبوه و توزیع مویرگی کارتن های پستی در همه ابعاد نموده است و امید وار است بتواند دغدغه تهیه کارتن های پستی را برای مشتریان عزیز خود با قدرت زیاد حل کند.

در مطالب بالا سعی کردیم ضرورت مصرف کارتن های پستی را در تجارت الکترونیک برای شما عزیزان شفاف کنیم. در ادامه به معرفی مشخصات انواع کارتن های پستی می پردازیم و امیدواریم کمکی کوچک در راستای توسعه تجارت الکترونیک در میهن عزیزمان کرده باشیم.

انواع کارتن پستی :

  • کارتن پستی سایز 1 :

کارتن پستی سایز 1 در ابعاد 10*10*15 و از جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن بیشتر در فروشگاه های اینترنتی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پست بانک برای ارسال کالاهای کوچک مثل تجهبزات دیجیتال ،تجهیزات پزشکی و سایر اقلام با حجم کم مصرف دارد.کارتن پستی سایز 1 را می توانید در بسته بندی 30 عددی از فروشگاه اسباب کارتن هم به صورت آنلاین هم ثبت سفارش تلفنی خریداری بفرمایید.

کارتن پستی سایز 2 در ابعاد 10*15*20 و جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن  بیشتر در فزوشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات دیجیتال و موبایل مصرف دارد.ولی به خاطر سایز نزدیک به سایز1 در سایر فروشگاه های اینترنتی که کالاهای کوچک ارسال می کنند و دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز کاربرد فراوان دارد.کارتن پستی سایز 2 دربسته های 25 عددی آماده شده است. فقط کافیست از طریق سایت یا ثبت سفارش تلفنی اقدام به خرید کنید .

کارتن پستی سایز 3 در ابعاد 15*20*20 و جنس ورق 3 لایه ساخته شده است. این مدل کارتن در زمره کارتن هاس بسته بندی متوسط قرار می گیرد. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید. کارتن پستی سایز 3 انتخاب مناسبی است.

کارتن پستی سایز 3 هماهند سایر مدل های کارتن پستی اسباب کارتن طبق استاندارد پست ایران ساخته شده است.کارتن پستی سایز 3 در بسته بندی 25 عددی و از طریق خرید از سایت یا ثبت سفارش تلفنی توزیع می گردد.

کارتن پستی سایز 4 در ابعاد 20*20*30 و جنس ورق سه لایه با کیفیت مطابق با آخرین استاندارد ایران پست ساخته شده است.این مدل کارتن به خاطر سایز مناسب و کیفیت بالای ساخت برای کالاهای با حجم متوسط انتخاب خوبی است. توجه داشته باشید این مدل کارتن مناسب بسته بندی مواد غذایی نیست.پس لطفا در هنگام ارسال مرسوله نسبت به انتخاب کارتن مناسب خود دقت بسیار داشته باشید.کارتن پستی سایز 4 در بسته بندی 20 عددی آماده گشته است.

کارتن پستی سایز 5 در ابعاد 20*25*35 و از جنس ورق 5 لایه در بسته بندی 15 عددی مناسب برای ازسال مرسولاتی که حساسیت بالایی دارند و محکم بودن نوع بسته بندی از اهمیت بالایی قراردارد می باشد.دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر تی باکس و فروشگاه های اینترنتی میتوانند از خرید این مدل کارتن برای ارسال مرسولات خود خیال آسوده ای داشته باشند.

اگر به دنبال کارتنی با مقاومت بالا چه باری مصارف شخصی و اسباب کشی چه باری ارسال مرسولات پستی و فروشگاه اینترنتی خود هستید کارتن پستی سایز 6 که در ابعاد 20*25*45 و از جنس ورق 5 لایه ساخته شده است انتخاب خوب و اقتصاصی می باشد.

با خرید اینترنتی و یا ثبت سفارش تلفنی در اسباب کارتن به راحتی کارتن خود را تهیه بفرمایید.لازم به ذکر است که کارتن پستی سایز 6 در بسته بندی 15 عددی آماده تحویل می باشد.

وقتی پای بسته بندی در جعبه های مقوایی در میان باشد. باید از قبل کارتن مناسب کالای شما مورد بررسی قرار گیرد تا کالا و مرسوله شما با اطمینان خاطر در جعبه ای محکم و با کیفیت بسته بندی شود.

کارتن پستی سایز 7 که در ابعاد 25*20*40 و از جنس ورق 5 لایه با کیفیت و با آخرین استاندارد ایران پست یاخته شده است گزینه مناسب و اقتصادی برای بسته بندی کالای شما چه برای استفاده شخصی چه سازمانی می باشد.

این مدل کارتن در بسته بندی 15 عددی را می توانید از طریق خرید اینترنتی و یا ثبت سفارش تلفنی تهیه بفرمایید.

 

راهنمای خرید کارتن پستی :

با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیک و تنوع سایز کارتن های بسته بندی در این حوزه کارتن های پستی که با استاندارد ایران پست تولید می شوند بهترین گزینه برای فروشگاه های اینترنتی و دفاتر پیشخوان خدمات دوات برای ارسال مرسولات و کالاهای ارسال شده هستند.

از این رو مجموعه اسباب کارتن که سال هاست تجربه تولید انواع کارتن های صنعتی و غذایی را دارد در عرصه کسب و کار الکترونیک اقدام به احداث فروشگاه اینترنتی توزیع کارتن های پستی و اختصاصی برای فروش گاه های اینترنتی نموده است.

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما پس از کسب راهنمایی های لازم در مورد انتخاب سایز مناسب کارتن اقدام به ثبت سفارش کنید تا در سریعترین زمان ممکن سفارش شما توسط پیک مخصوص به دستتان برسد.

سفارشات بالای 500 عدد توسط ماشین مخصوص شرکت درب منزل و شرکت یا دفتر تان به صورت رایگان تحویل داده می شود.

امید است بتوانیم در دوره رشد و توسعه تجارت الکترونیک کمکی کوچک کرده باشیم.

با اسباب کارتن از بسته بندی خود لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =